Thursday, May 29, 2008

### Sad DaY ###

Tak sangka masa cepat jak berlalu ari ni...

ari ni macam semua serba tak kena dgn sya...
kena2 lagi saya dgr berita2 yang menyedihkan..
bertambah lah hati saya sedih ....
(personal story)

assignment dah siap tapi tetap juga tak senang ati..
mid-term tunda pun tak dapat menyenangkan hati saya
sebab minggu depan kena present ET(emerging technology..)
maklumat tak lengkap lagi..
nak cari maklumat pun satu hal..
saya ni tak expert dalam bab2 cari maklumat kat internet..
makin saya cari, benda2 yang tak berkenaan pula yang kuar....

tolong2 lah saya ni...
cuba tolong bagi tips untuk mencari maklumat
dgn tepat n benar n cepat????????

4 comments:

Wawa KNazwa said...

kamu buat topik ape deb?

aGirlNameNisa~ said...

debb..
do visit my page..
akiruna.blogspot.com..
nisa ba ni..
kenal ka??..
=)

. said...

deb..p(^_^)q..

AeiN said...

ciannyer.. jgnla sedih2.. xbaik tau.. anggapla itu semua sebagai cubaan n dugaan dalam menempuh kehidupan..