Tuesday, May 27, 2008

KeMalaZan Yang MeLamPaui BataS


Kemalaz'an yang menlampaui Batas:-
  1. MALAZ nak buat assignment tapi kena hantar juga
  2. MALAZnak presentation tapi terpaksa present
  3. MALAZ nak p klas tapi terpaksa pg
  4. MALAZ nak bangun p klas tapi kena bangun juga, kalau tak bus tak da
  5. MALAZ nak makan tapi makan juga
  6. MALAZ nak mandi tapi kena mandi nanti tak da yang nak dekat
  7. MALAZ nak kemas bilik tapi wajib kemas nanti tak da yang mahu anak dara pengotor
  8. MALAZ nak buka laptop tapi kena buka sebab nak dgr lagu kalau tak mati keboringan
  9. MALAZ nak tido tapi saya kaki tido
  10. MALAZ segala2nya laaa...

itu lah saya pada minggu ini..

macam nak duduk umah n men game jak...

tapi malaz juga nak duduk umah n men game macam buduh...

AdOOOiiii semuanya malaz.... Apa la nak jd dgn saya ni...

TOLONG!!!! TOLONG!!! TOLONG!!!

2 comments:

AeiN said...

Apala pemalas punya orang.. Xbaik tau.. Nie mesti ko punya pasal aku jd pemalas jugak nie.. Kalo nk malas, malas sorg2 jgn ajak org. Tp walopun ko x ajk, aku tetap nk join jd pemalas jugak. Hahahaha.. Suma benda ko malas. Apa benda la ko nak buat..??? Jawab, jgn xjawab..

Wawa KNazwa said...

Deb..
Yg no.7 tu mcm tujukan kat seseorang jek... (s******h)
hahaha...